De afdeling marketing en communicatie moest het sponseren vertalen naar het beleid dat zij de komende jaren zouden voeren. |
|
|
Lies Kamman en Angela Dewansingh waren degene die dit moesten organiseren. Deze twee dachten toen meteen aan de roeiploeg. |
|
|
Telefoontjes werden gepleegd en emailtjes verstuurd. |
|
|
Imre van Leeuwen werd uitgenodigd. Deze ging vertellen waarom sponseren belangrijk was en hoe men hier ten volle gebruik van kon maken. Daarna moest Roel van Slooten in een half uur iets vertellen over de roeiploeg. Dit alles gebeurde in restaurant Het Achterhuis. |
|
|
Om 16.00 uur zou het dan gebeuren. Het gehele workshop clubje ging roeien met de Moby Dick en de Wolter Huisman. Voor de zekerheid waren er 4 roeiers van de vereniging bij om de sloepen toch enige snelheid te kunnen geven. |
|
|
Maar dit was niet nodig. De heren en dames waren onder leiding van Tiemen Romkes en Roel van Slooten zo de haven uit. |
|
|
Onder het roeien werd het een en ander uitgelegd en een ieder deed z’n best om de sloepen enige snelheid te geven. |
|
|
Om 16.45 uur lag men weer aan de steiger en konden de blaren geteld worden. |
|
|
|
Tiemen Romkes geeft uitleg over hoe er geroeit moet worden. |
|
|
|
En dan het water op! |
|
|
|
|
|
|
|
Wij hopen dat de heren en dames van de Europeesche verzekeringsmij. een leuke middag hebben gehad. |
|
|